17 Nisan 2010 Cumartesi


Sabahın köründe kalkıp 4 saatlik uykuyla konferanslarda dolanıyorum deli gibi! hala da uyumadım..
canım arkadaşlarım sağolsunlar eve gelip yatağıma kavuşamadım. gidip trivial pursuit oynadık bol bol çay eşliğinde. ama yendik aferin bize =)

Bu aradaaaa gördüm ki emre'nin destekçileri varmış. yapmayın yaaa emre heycanlanıyor falan siz boyle yapınca=)

ve tabi unutmamak lazım :

if i were in london..

..toweri ziyaret eder kendi kendime shakespeare in orda gecen oyunlarindan sahneler oynardim.

..bi pubin onune sigara icmeye cikar herkesle birlikte sigara yasaginin ne can sikici oldugundan bahsederdim.

..kusana kadar dönme dolaba binerdim.

..kraliyet bale okulunun kapisinda dikilir afislere bakar girip cikan danscilari izlerdim.

..london zooya gider ordan oraya kosusturur sonra kafesinde cocuklarla birlikte pasta yerdim.

..covent garden da alisveris yapardim sonra sokak gosterilerini izlerdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder