13 Nisan 2010 Salı

Londra'da yapcak 1000 şey bulurum !

Her şey Emre’nin Londra’ya gitmek isteyişimi küçümsemesi ve alay etmesi ile başladı. Neymiş ben Londra’da yapamazmışım, Londra bana göre değilmiş , gitsem hiç bişey yapmazmışım dışarı dahi çıkmazmışım. Hatta “sefil yaratık” şu cümleyi bile kurabildi “ Kız başına ne işin var senin Londra’da?”. Belki bir öğleden sonra boyunca tartıştık..görenler şaşkın , neden kavga ettiğimizi soruyorlar. Fakat biz hiç aldırış etmeden devam ediyorduk, sanki İngiltere Kraliyet Ailesinin bir ferdiymişçesine savundum Londra’yı , resmen sir ünvanına göz kırptım.

Ve Emre’ye şu iddialı cümleyi kurdum “Sana istersem Londra ‘da yapacağım 1000 tane şey söylerim” ve artık geri dönüşü yoktu , alaycı bir tavırla söylenen “Bul da görelim , minik” içimdeki canavarı ortaya çıkardı. Oracıkta saydım birkaç tanesini şunu yaparım bunu yaparım, gereksiz arkadaşım Emre ise sakin “sabaha kadar saysan hatta yaza kadar saysan , hatta herkesten yardımda alsan olmaz bulamazsın 1000 şey” dedi.

Bu blogun amacı yaza kadar Londra’da yapacağım 1000 tane şey bulabilmek. Ben sözümden vazgeçmedim , vazgeçmeyeceğim..belki hiç görmediğim hatta göremeyeceğim bir şehir olacak Londra ama o 1000 şeyi bulacağım. Yardımlarınızı ve desteğinizi bekliyorum. Bu arada eğer orada benim yazdıklarımı okuyan birileri varsa sizler de bana “Londra’da olsam” ile başlayan fikirlerinizi gönderebilirsiniz bunlar da iddiamız kapsamında kabul ediliyor. Ayrıca yapacağımız şeyler mantıklı olmak zorunda değil J

1 yorum: