15 Nisan 2010 Perşembe


dün bütün gece ödev yaptım..bi ara etrafta pembe domuzcuklar dolaşıyordu anlayın halimi!nese odevi teslim ettim bi rahatladım.

sonra bi ara emre aradı beni çok kızmış! bana. dedim emre bu işler boyle=) sanırım benim icin kotu planları var..

twitter da (http://twitter.com/ifiwereinlondon) öneriler birikmiş. bunlar da hoşuma gidenler :

ifiwereinlondon...

...tum pub'lari tek tek gezer köpek gibi içer en sonunda da british kızlarla hazin ama tipik sonu paylasıp yerlerde sürünürdüm!

..Portobello'da ayaklarıma kara sular inene kdr vintage dükkanlari gezer, sonra yaktığım kalorileri en renkli cupcake'le alırdm.

..araba kiralayıp, bi de sağdan akan trafikte nasılım ona bakardım.

..zenci kuaforlerinden birine saçlarımı yaptırır tatil boyunca o örgülerle gezerdim.

..burberrys'in şehir dışındaki outletine bi şekilde ulaşır londra havasina uymak için kendime bolca kareli ıvır zıvır alırdım.

.. mutlaka bir irish pub da maç izlerdim çığlık çığlığa holiganlarla.

..fish and chips'in dibine vururdum.

..Hyde park ta ki kürsülerden birine çıkar etrafımda toplanıcak küçük kitleye içimden gelenleri bağıra bağıra anlatırdım.

ne dersin emre sanırım ben kazanıcam ;)

ha bu arada biri de "@ifiwereinlondon selam?" yazmış onu anlamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder